dinsdag, februari 19, 2008

"Zie je bij de Z!"

Zij die "Kleine Teun" van Alex van Warmerdam gezien hebben, begrijpen dat ik een grijns op t smoel heb als ik de titel van dit stuk tik.


Eindelijk, na maanden intensief werk, belandde ik gisteren bij "Sounds of zZz": de alfabetisch laatste plaat in mijn verzameling! Yeah, you wish...
Dat heb ik weer, dat ik een mn cdkast zo ingedeeld heb dat de standaardalbums keurig a-z ingedeeld staan, maar dat ik dan ook nog een rekje cs's van mijn liefje heb, een bovenmatig grote reeks aan verzamelalbums - zowel individuele als cd-series- en nog eens een kastje klassiek. En dan heb ik ook nog eens een mp3-variant van al mijn oude lp's in het verschiet liggen, ergens verderop in hoorn.
Kortom, het kopieerwerk is nog lang niet klaar, ik heb nog ff ruim 60 gieg over op de schijf en zal dus moeten gaan ontdubbelen wil ik t allemaal erop krijgen. OF: ik moet nu alvast sparen voor een nog meer onthoudende schijf. Of twee...

Pffoeh, het begon als een hobby..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ZZ & de Maskers mag zeker niet ontbreken

begt zei

klopt, maar die staat op de diverse artiesten-platen...daar heb ik geen volledig album van.

zie je wel, tis complete wiskunde man, plaatjes verzamelen!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...