maandag, maart 02, 2009

Doorduwen

Nee, niet de berichtgeving dat Wilders volgens de peilingen van Maurice de bijtgrage Hond de grootste partij van ons land zou worden.
Nee, zelfs niet de aanpalende gedachte dat dit aangeeft dat de NL-bevolking definitief blijkt samengesteld uit SBS-issige mensen die zich baseren op primitieve instincten.
Niet de slapeloze nacht die ik - zoals vele zondagen- zojuist beleefde.
Al helemaal niet de apert fascistoide reactie van de politie in Maastricht, die als vanouds wel op linkse demonstranten inslaat, maar de ultra-rechtse bruinhemden rustig laat marcheren.
Niet de gedachte dat ik wellicht tot mijn 69e moet doorwerken.

Niets, niets krijgt mij los van de gedachte dat het voorjaar ook in mijn hoofd gaat losbarsten...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

word je weer vader ???

Herr Meijer zei

Men kan wel bepalen dat je tot 67, 69 of 78 moet doorwerken, als je rikketik eerder stopt maakt het toch geen ruk uit joh. Ik maak me wat die pensioensleeftijd betreft nergens druk om in elk geval. Mocht je wel eerder willen stoppen met werken, op je 57e of zo, had je maar ambtenaar moeten worden.

Herr Meijer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Herr Meijer zei

... maar liever dat nog, dan het bord voor zijn kop van de zakenman, want daar word je alleen maar slechter van ...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...