zaterdag, maart 07, 2009

Zoals t vroeger was


Wat ben ik toch een fokking romanticus.
Terwijl de feiten tegen me werken (mijn vrouw een heel weekend weg, apparaten die me in de steek laten), kan ik me niet aan de indruk van blijdschap onttrekken.
Komt voornamelijk door de blik die ik vanaf mijn computerstoel op de achtertuin kan werpen: de eerste buitenwas, wapperend in een flets lentezonnetje.

The dawning of a new era, zoals ie zich al zo vaak bij me heeft aangekondigd.
Kruip uit je schulp, Begt, zet je(zelf) buiten (jezelf)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel romantisch ja de was doen.....

begt zei

ja nou, als ie dan zo lekker fris tegen je opwappert, dat je weet dat de buitenlucht erin zit.
ech wel, daar kunnen geen wasverzachters tegen op.

zo, klinkt dat overtuigend?

Anoniem zei

ik word er warm van Begt....

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...