vrijdag, mei 15, 2009

En andersom

Als jullie nav onderstaande denken dat Begtje zich ontwikkelt tot een boze man, kan ik dat gelukkig direct ontzenuwen.

Ik werd gisteren blij van het leukste emailadres dat ik in tijden had gezien (Noreply@Multivlaai), ik werd vanmorgen blij van de sToppers, ik werd blij van het taalkundige bericht dat "Jij" oorspronkelijk een beleefdheidsvorm was die gaandeweg het oude "Du" is gaan vervangen (tutoyeren is zooo 2008!), ik werd blij van de pronte advertentie-aankondiging in de krant "Bert in Carré", ik word blij van mijn lief die vandaag een terechte verering krijgt voor het door haar geleverde werk.

Geluxoeken is nie zo moeilijk, toch??

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben blij dat de tobbers zijn afgegaan, wat een nebbers!!!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...