donderdag, mei 14, 2009

Vervoorwerpen

Kun je een hekel hebben aan voorwerpen? Blij worden van dingen, dat bestaat zeker. maar andersom?

Hoe het ook zij, ik wind me altijd enorm op als ik zie hoe mensen van t ene op t andere moment hun sociale vaardigheden verliezen als t na een periode van droogte opeens weer eens regent.
Weggedoken onder de handige, maar uiterst publieksonvriendelijke uitvinding 'de paraplu' vallen ze tegenliggers aan met een uitstekende punt of vier, botsen ze tegen anderen op omdat ze het ding weigeren hoog genoeg op te tillen en verwachten ze bovendien dat jij- trotseerder in persona- wijkt voor hun kanariegele, reclamebedrukte steekwapen.

Mensen, koop een pet, draag een regenjas of beveilig je met andere zaken, maar val omstanders niet meer lastig met deze dodelijke aanval-schermen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat kan best. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan:
blauwe enveloppen
stiletto's
jeukpoeder
en vast nog veel meer voorwerpen.

Peterter

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...