woensdag, september 23, 2009

mijn enige fashion statement ooit

begt is niet zo van de hippe. ook niet zo van de trendy-e.
droeg spijkerbroeken als tiener, maat toen opeens 25 jaar niet. droeg de punky streepjesbroeken net zo makkelijk als de soulkicker-bandplooien. maakt mij niet uit, wat lekker zit will do for me.

Op één keer na. 1 x in mijn leven moest en zou ik ze hebben, "net als op t plaatje" . Dat is gelukt. aan t prille begin van de jaren 80 was begtje alleen van onderen trendvolger.

3 opmerkingen:

Frommel zei

Ik ken u anders ook van de uberhippe brilmontuurtjes...

begt zei

zit wat in. ben ik dan toch meer een metroman dan ik dacht??

Frommel zei

...om van uw kekke sms-taal gebruik nog maar te zwijgen. Alhoewel kek...:-)

Crock of Gold: a few rounds with Shane MacGowan - Julien Temple

Crock of Gold op IMDb (7,7)   Crock of Gold op Moviemeter (3,81) Ondanks dat het al ruim drie decennia werd aangekondigd (én verwacht), was ...