zondag, februari 11, 2007

Pijnboom

Gisteren in vrieskou en overmatig vocht met neef Marco aan het zagen, vandaag de restanten in mn eentje lopen wegsjouwen: de post-stormschade activiteiten.
twee bomen in kleine stukken resulteerden in een stuk meer licht in de achtertuin, maar ook drie enorme stapels takken, stronken en overige restanten. Wat een bende, wat zou je terstond een hekel krijgen aan bomen (als je niet ondertussen donateur van milieudefensie was!).
heb t dus moeten accepteren en stond dus dit weekend mijn eigen natuurgeweld toe te passen.
Scheelt weer een ritje naar de sportschool!!

3 opmerkingen:

Peter te Riele zei

En hoe noem je het ritje terug vanaf de sportschool? Precies: re-cycling. en dat is nu net iets waarbij jij de natuur een handje hebt geholpen. Dit weekend kan niet meer stuk!

Overigens in Wordt vervolgd. Op RTV Noordholland komen Yentl en ik op televisie. Ik denk vanaf 18 uur zondag 11 februari. Ik ben benieuwd naar die paar minuten op tv. Verwacht er veel van.

begt zei

ga ik zo even checken. lees t nog net op tijd!

begt zei

heb t net gezien! bijzonder verhaal toch weer. ik vind dat yentl met haar welbespraakte verhaal de perfecte illustratie is dat zij qua leren niets te kort zijn gekomen.
kun je gebruiken, dat stukkie..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...