zondag, april 22, 2007

Te vroeg

"ik ga weer naar me nest toe,
om te wachten op de nacht:
het is te vroeg"

De niet genoeg geprezen Raggende Manne in het bluesy "Te vroeg".


Voor mij geldt dit allemaal niet: ben nooit uitslaper geweest, ook niet als pubermensch, maar wat ik er nu van bak, is toch wel heel extreem.
Sinzik naar zolder ben verhuisd en dus dichter bij de zon en de vogels slaap, haal ik negen uur niet meer. Maakt niet uit hoe laat ik er in ga: zolang het voor drieën is, ben ik er ook voor negenen uit.

Op dagen als vandaag is dat xtra handig: heb alle kranten al bij kunnen lezen, heb voor het filmhuis al een aantal digi-taken gedaan, heb al wat dvd-programmeerwerk gedaan, heb limewire flink aan de gang gezet en heb al een aantal grote e-mailings de deur uit gedaan.
Vanmiddag lekker een familiefeestje, vanavond op tijd de kinderen vlak en dan thuis een kalm avondje: een uitermate benutte zondag, zouk zegge...

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...