woensdag, april 18, 2007

V

Twee keer in mn leven ben ik op de bek geramd. Zat een periode van een twee-, drietal jaren tussen maar het kan geen toeval zijn dat het om twee broertjes ging.

De ene mepper, Bobby, zag ik toevallig afgelopen zaterdag voor t eerst sinds jaren weer: een nieuwe vriendin, een nieuwe cabrio en zo te zien duidelijk geen caravanbewoner meer.

De andere, Nico, kwam gisteren zowaar weer eens in het nieuws: medeverdachte van een mislukte moordaanslag op cor van hout.

een ongeluk komt nooit alleen: zo zie/lees je jaren niets van de familie, zo struikel je erover..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Binnenkort verhuis ik naar het pittoreske voormalig Roode Dorp aan de Veenenlaan.
Meerdere bezorgde zielen hebben mij gewaarschuwd voor de zeer goed mogelijke nabijheid van een zekere Bobby Visser. Net zo beroemd en berucht als z'n liquidatie-broertje dus.
Zou het invloed zijn op de huizenprijzen in Hoorn-Noord?!

begt zei

bobby woont in blokker, is mij verteld.
dus wellicht heb je t rustig.

leuk meid, rooie dorp is prachtig. Heb ergens op zolder nog n boek over de geschiedens van de wijk (gemaakt door mijn jammerlijk overleden vriendje hans). Mooie wijk, fijne buurt! Dat doe je goed

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...