dinsdag, juli 08, 2008

Quizt t best

Dat was leuk gisteravond: Jono fabriekte een fijn gevarieerde popquiz in elkaar en iedereen had lol. T grote voordeel was dat er een ruime schare nieuwe deelnemers was, die allen in teamverband in de kopgroep eindigden.
Dat biedt hoop voor de toekomst: nog meer kandidaten om een keer de quiz zelf te organiseren.
Begtje had er gisteren weer baat bij, want na een spannende race deelde ie met Meijer opnieuw de hfdprs! Da's best een mooi lijstje zo, de afgelopen drie maanden..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben alleen maar heel erg blij dat de verloting van de cd niet op de derde plaats (die door jullie ex equo eigenlijk de tweede plaats was) viel. Ik had spontaan moeten braken had ik die Coldplay cd in mijn handen gekregen. Mijn teamgenoot in bange dagen Arne ook vrees ik.

Maar zonder gekheid. Ik heb me kostelijk vermaakt. Volgende maand weer, al zullen we dan de gisteren geplaatste verwachtingen nooit meer waar kunnen maken natuurlijk en ergens in de onderste regionen eindigen.

begt zei

dat is het risico van topsport he, we hebben bij de Brokkels ook vaker een bliksemstart moeten bezuren...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...