zondag, oktober 18, 2009

Multimediale hapsnap

Meestal luister ik muziek. soms kijk ik tv. Vaak zit ik op de computer, gebruik daar mn twitterplatform. overdag lees ik mijn email via mn veel te hippe telefoon.
Gisteravond kwam alles samen.

Op de bank bij de tv: nacht van de popmuziek. eerste tonen, eerste sms...mijn jongere, maar muzikaal even oude vriend Philip: "zit jij ook te kijken"?
Dat is niet meer opgehouden. Kijkend en luisteren naar de tv heen en weer gesmst met berichten als "dit is toch ook wel heel goed hoor" of "heb ik gezien, dat concert was ik bij" en "wel érg veel jaren 70", een bijzonder muzikale inspiratiebron.
Twitter werd tussendoor bijgewerkt, sms-en dienden beantwoord ("wel of niet maar motorhead in de waerdse tempel?") en in the meanwhile gleden pareltjes als Slade, de goeie Joe Cocker en een opgefokte Joe Jackson voorbij.

Ik heb weer een boel te doen in itunes vandaag..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...