donderdag, december 09, 2004

Dover

Uw Begt is niet echt een handige Harry! Doorgaans wordt ie nog wel gevraagd om te helpen verhuizen of te komen slopen, maar voor klussen ben ik nooit nodig.
Ik snap dat wel hoor, ik weet de simpelste zaken nog te ontregelen.
Vrijdagnacht gink naar bed, na een gezellig avondje bij mijn spanje-vriendjes, maar moest eerst nog even de kaarsen uitblazen die mijn lief zo fijn voor de oppas had opgelicht.
Het is dan wel fijn dat ik over longen als een paard beschik, maar in dit geval was dit niet handig. Des morgens weer in de kamer bleek onze nog maar onlangs geverfde muur onder het kaarschvet te zitten: Begtje had zo fors geblazen dat de paraffine door de kamer gestoven was.
Uit veiligheid heeft liefke nu een apparaat aangeschaft.

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...