maandag, december 20, 2004

Lose yourself!

Gisteren zaten we op het randje om ons te verliezen in een overmatig drankrijk weekend. Vrijdag feestje, zaterdag feestje en zondag zaten we on the brink of een avondje kroegen. Eerst eten, sport kijken en daarna de vraag of we eigenlijk nog wel zin hadden om de vrieskou in te fietsen. Niet gedaan, op de bank met een bokbiertje was een fijn alternatief.
Zo keek ik dus voor het eerst sinds tijden weer eens wat langduriger televisie en ik belandde uiteindelijk bij TMF. Wat heb ik me toch weer rotgelachen om de hypocrisie van die zender.
Gisteren hadden ze een speciale top-10, meneer Marshall Mathers III was het onderwerp. Eerst even bekennen dat mijn oorspronkelijke aversie tegen deze meneer wel behoorlijk is bijgedraaid, er zit toch meer diepgang in de man dan op het eerste oor en oog leek. Respect, dus.
MAAR: TMF behandelde dus de controversiële reputatie van die man, liet de hele tijd een tekstbalkje met veel voorbeelden daarover mee lopen. Ondertussen echter liet men AL zijn liedjes vergezellen van invallende stiltes op het moment dat heer Eminem weer aan het motherfucken was. Doe het dan niet, he, als je een onderwerp behandelt en ermee wilt scoren. All the way of no way!!

Geen opmerkingen:

Crock of Gold: a few rounds with Shane MacGowan - Julien Temple

Crock of Gold op IMDb (7,7)   Crock of Gold op Moviemeter (3,81) Ondanks dat het al ruim drie decennia werd aangekondigd (én verwacht), was ...