dinsdag, februari 21, 2006

Sparks




Stommie stommie verbaasd was ik gisteren. Lees ik in de krant opeens een artikel over the Sparks. Jaaaaren niks meer van gehoord, maar nu komt er een nieuwe plaat uit.
Nog niks schokkends zou je zeggen, maar in dat artikel lees ik opeens dat de gebroeders Mael muzikaal als inspiratiebron zouden hebben gediend. En niet voor de minsten: Queen, depeche mode en jajaja.....Morrissey zouden de sparks noemen als de reden om muziek te gaan maken zoals ze toen deden.
Morrissey blijkt zelfs als 14 jarig jongetje een brief naar NME te hebben ingezonden met de mededeling dat ie zojuist de beste plaat aller tijden had gekocht. En die plaat nu, Kimono my House genaamd, heb ik ook. Ook toen gekocht...
toch maar weer eens van zolder halen...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...