woensdag, april 26, 2006

Fokking Adviesbureaus

T wordt Jobnews!!

ook mijn bedrijf heeft zich onderworpen aan de adviesbureaus. In ons geval is dat bureau Hay, dat een grote pers op het salarisgebouw legt en het allemaal daarmede onder NAP brengt.

ik mag voortaan een salarissschaal lager gaan leven. Weliswaar krijg ik markttoeslag om mijn huidige inkomen te blijven garanderen, maar de extra treden die ik in het vooruitzicht had, zijn definitief niet meer te begaan.

Kortom: waar is het perspectief? ik ga maar eens heel rustig en heel uitgebreid zoeken. Horeca? DJ'en? andere marketingbana? ik ga eens rustig kijken...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat belachelijk, Begt. Kunnen ze dat zo maar doen?

begt zei

ja, dat schijnt cao-gewijs te kunnen. de hele branche heeft zich dit bureau op de hals gehaald, een beetje verdonkse "afspraak is afspraak".
een enorm contingent bezwaard rondlopende collega's, das toch ook niet wat ze beoogd hadden, vermoed ik...

Anoniem zei

Waanzinnig belachelijk!
(en tis absoluut gegarandeerd dat die beleidsbureacraatjes bij Hay een dikke, vette factuur op tafel leggen, voor deze -werkelijk geniale, creatieve, originele- manier van bezuinigen). Want zij zijn natuurlijk van mening dat ze het wiel hebben uitgevonden ('t feit dat alle motivatie bij de geslachtofferde werknemers met recordsnelheid verdwijnt zal ze geen *** interesseren; zolang zij maar hun centen krijgen)

Ik voel een emigratiegolf opkomen uit de toppen van m'n tenen!

FROMMEL zei

stropdassen zijn niet te vertrouwen.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...