woensdag, april 05, 2006

Originals

Moet volgende maand de Conxies-popquiz maken, dus ben al druk aan de gang al het mogelijke met het onmogelijke te verbinden.
maar eerst moek nog iets rechtzetten. afgelopen x had barman Onno na afloop een Jeff Buckley-bui. Dit zeeeeer tot tevredenheid van mijn lief, die zwaar verslingerd is aan de "Grace" van deze verdronken vlinder.
Tijdens "Lilac wine" had ik de opwellende overmacht van de popquizzer dat ik onno meende te moeten melden dat dat origineel van Billie Holiday kwam (onno's dochter heet Billie, vandaar). Verbaasd keek hij me aan: ik heb ALLES van Billie Holiday etcetera.

Dan moet ik dus gaan vorsen. Gedaan! Op de onvolprezen site
Originals
vond ik het antwoord. Ik moet Holiday hebben verward met Eartha Kitt of Nina Simone.
Onno, hiermede de rechtzetting

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...