dinsdag, juli 11, 2006

Killers

Basajev! Wilhelm S.! Bush! Mohammed B.! Idi Amin! Al-Zarqawi! De meeste Israëli's! Willem H.! Hitler! Lucia de B.! Volkert vd G!

allemaal Killers van formaat. maar geen van allen doen me zo de emoties over de rug trekken als de Engelse popband "the Killers'. Hun debuutplaat "Hot Fuss' heb ik nu weer eens opstaan en opnieuw valt op wat een GE NI A LE plaat dat toch is.
Bovendien maak ik er niet alleen mezelf, maar ook mijn directe collega blij mee!

HOT FUSS! HOT FUSS! HOT FUSS! (gelieve dit te lezen als koopadvies)

3 opmerkingen:

Peter te Riele zei

"De meeste Israëli's Killers van formaat???"
Ooit in Israel geweest, ooit een Israelier ontmoet? Was jij zo'n 'killer' geweest als je er was geboren?

Vreemde opmerking? Slip of the tongue? Slip of the blog?
en dan de vergelijking met een Engelse popband. Prikkelend dat zeker, maar of ik dat kan waarderen... Dacht het niet.

Peterter

(Toevallig ken ik een paar leuke Israeliers)

begt zei

ik zou prikkelend kunnen reageren met "dat is inderdaad toevallig".

Nee, daarmee bedoelde ik meer dat een groot gedeelte van die bevolking soldaat is (danwel die soldaten steunt). en hoe ik daar over denk, dat weet je.

die zitten er natuurlijk ook tussen he, teksten die je niet kunt waarderen. het zou wel heeeeeeel bizar zijn als je het in alles met me eens bent, zo'n verwarde denktrant dicht ik jou toch niet toe..

Peter te Riele zei

Okido, laten we het daar op houden. We denken er verschillend over.

Peterter

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...