maandag, juli 10, 2006

Multus Cultus

Naar blijkt ben ik een man van vele culturen. Vrijdag stontik als pappie tussen alle kindertjes op het schoolplein om de rituele fancy-fair mee te maken. Leuk, gezellig, stukkie "eigen-kinderen-eerst" huisvlijt mee naar huis genomen.
Anderhalf uur na afloop zat ik bij mij buren aan de overkant, in het leukste hoornse kraakpand sinds jaren, om de verjaardag van een onzer jonge buurmannen te vieren. Dat werd nogal zwaar nachtelijk, als ik het eufemistisch zeg.
Zaterdag was een dag van luiertoerisme, en dat bedoel ik niet op zijn "michael jacksons": alle drie de dochters speelden bij vriendinnen, mijn lief deed haar eerbare hoofdstedelijke taak en ik? ik zat in de tuin! graadje of 30, de complete volkskrant en een pagina of veertig Geert Mak, ik kwam mn tijd wel door.
Gisteren presenteerde/dj'de ik op het tweede Kleurrijk Festival van Hoorn Noord, als een vis in het water. Wat lopen er toch een leuke mensen rond in de buurt waar ik vertoef.
Dat moestik vieren: imme eentje op terras, iets na zevenen. Vriendje J. kwam langs, komop: in de kroeg voetbal kijken. Zinderend avondje, dat uiteindelijk aan de bar van mijn stamcafé eindigde, alwaar ik als een smachtend schoothondje heb zitten wachten tot lief haar laatste dienst van de afgelopen week kwam afblussen.
Donker, laat, moe maar oh zo voldaan toog ik ter bedde. Ik sudder nog even na van een fijn weekendje....

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...