dinsdag, april 08, 2008

Manic Monday

Laat het voor de deelnemers een schrale troost zijn dat ik gisteravond net zo heb gezweten als zij.
Naast het draaien van de plaatjes had ik ook het nakijken (that is: de antwoorden moesten uiteraard op merites beoordeeld worden) en vooral lastig: moest ik het woordje doen voor een groep die liever zit te kwekken en te kwakken.

Maar toch: de door meneer en mevrouw Begt samengestelde popquiz mocht er zijn, ook in de perceptie van de deelnemers. Muziek was goed en gevarieerd, de connecties waren eerlijk verdeeld over "voor het oprapen" en "geen flauw idee", de deelnemers waren zelfs bij vlagen lacherig en er werd bovengemiddeld gescoord.

Ik ben er weer voor een tijdje vanaf, mag volgende maand gewoon weer lekker deelnemen, maar lief en ik keken tevreden terug naar onze april-versie van de maandelijkse kongsi.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...