zaterdag, mei 17, 2008

De mazzel

Vier, vijf weken lang (te) prachtig weer en vandaag komt het met bakken uit de hemel.

Mijn mazzel is omgekeerd evenredig aan mijn geluk.

Anderhalve week geleden ontsproot mijn lief en mij het plan om mn (o)verjaring in de tuin te vieren. Vele jaren was me dat al gelukt, half mei had ik vaak mazzel met mooi weer.

Echter, sinds het mij in mijn dagelijks bestaan zo goed en gelukkig gaat als nu, is mijn mazzel aan het wegebben.

Net dat beetje extra wat je kunt gebruiken om dingen je kant op te turnen, ontbreekt.
Al drie dagen een lekke band in mokum en net als ik tijd heb om de fiets op te halen, heeft de fietsenmaker twee vrije dagen.
Op tijd weg van t werk om eens een keer de vroege sneltrein te halen, prompt moet het pontje wachten om maar liefst drie aken die voorrang krijgen..
Fakkels, kaarsen en solarlights aangebracht in de tuin om er een lekker zomers partijtje van te maken: regen en afnemende temperatuur

Maar wat geeft t allemaal: mijn mazzel is omgekeerd evenredig aan mijn geluk.

1 opmerking:

Anoniem zei

partytent bij ruud bakker lenen, zeiltje spannen, afdakje timmeren.

tot vanavond.

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...