donderdag, mei 01, 2008

eenmaal, andermaal...verkocht

Vijf jaar geleden alweer, vandaag. Vijf jaar geleden organiseerden we met vrienden een memorial om aldus geld te financieren voor een zonnige toekomst van de dochter van onze vermoorde vriend Hans.

ondanx de trieste reden zijn er een heleboel mooie dingen blijven hangen van die dag. mooie optredens van bevriende bands, dito woorden van diverse sprekers en vooral de veiling van kunstwerken die werd gehouden ligt mij nog na aan het hard.
Spreken voor een groep had ik wel eens gedaan, maar nog nooit was ik veilingmeester.
Bijzonder, heel bijzonder was t. Begtje was aan het eind tot tranen toe geroerd, stond als grote man te janken op t podium. Maar wat gaf het; het doel was bereikt!
rouwende voort brachten we een recordbedrag op voor jongedame Lotus. Als ik haar af en toe voorbij zie gaan, staande achterop de fiets bij haar moeder, dan besef ik hoe goed 1 mei 2003 is geweest

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...