dinsdag, mei 20, 2008

Schermer


Plots belanden we in de schermer vanavond, in het gelijknamige plaatsje zelfs.
De overredingskracht van mijn lief is oneindig, dus past ze dat soms ook op mij toe.

Afgelopen vrijdag begon ze, en reeds vandaag was ze erin geslaagd: "zullen we maar weer een jong poesje in huis nemen, die ouwe wordt zo eenzaam".
Middagje surfen, auto lenen en boem, ze was geslaagd.

Ach, we gaan toch niet op vakantie, werken de hele zomer door dus het extra kattenvoer moet maar van t vakantiegeld.

De prijsvraag voor de naam is uitgezet onder de drie dochters, al opteert mijn vrouw op dit moment al voor "Pepper", een gepeperd én peper-en-zout kleurig half perspoesje.

En ik? Ach, ik vind t nu nog allemaal grappig!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...