vrijdag, mei 23, 2008

What's on your mind?

Op de dag dat de klauwen van mijn ex weer eens gemeen uithaalden, heb ik het enige juiste gedaan wat me te doen stond: ik heb kwaadjes weggewerkt. Onkruid wieden is een uitstekende remedie om tegelijk afscheid te nemen van alles wat vies en voos is en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat je met een schone lei begint.
Als de woorden "therapeutisch" en "symbolisch" nog niet bestonden, had ik ze ervoor uitgevonden.

Eerlijk moet ik zijn, ik stond niet alleen. Lang niet. Los van naasten die me bijstaan in een zware strijd, word ik van alle kanten geholpen door mijn oude vriend, de muziek. Tijdens het schaven en schuren draaide ik vier keer achtereen het prachtige "what's on your mind?" van mijn noorse vrienden van Madrugada.

What's on your mind?
When you're lost in time
What's on your mind?
Tell me why
Why does it have to be this way?

Why do you always stay
Miles away
And two steps behind


What's on your mind?
When you're lost in time
What's on your mind?
Tell me why
Why does it have to be this way?

7 opmerkingen:

Herr Meijer zei

Hebben de klauwen van Schermer ondertussen ook al uitgehaald?

:)

begt zei

nee, dat doet ze nog wonderbaarlijk goed. maar ach, t blijft een der felix-familie, dus ik kan r altijd nog op jacht sturen!

Anoniem zei

I for аll timе еmаiled this wеb site post pаge tо all my associatеs, for the гeason thаt if like to гeаd іt аfterωaгԁ my cοntactѕ wіll
tоo.

Herе is my blog organic potting soil

Anoniem zei

I visited many sites but the audio quality for audio songs existing at this web page is truly fabulous.


My blog gardening Tips

Anoniem zei

ӏ am extгemely impreѕѕeԁ аlοng with your writing sκills as smartly aѕ with thе ѕtruсture in your wеblοg.
Is thіs а paiԁ subject or did you customizе it your self?

Anуωay keeρ uр the еxcellent high
quаlity wгitіng, it іs uncommon tο
look а great ωeblοg like thіs one thеse days.
.

Also visit my homepage what does going green mean

Anoniem zei

I’m extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your
blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare
to see a nice blog like this one nowadays.

My site :: organic potting soil (http://organicharbor.com/)

Anoniem zei

Way сoοl! Somе extremely valid рoints!
I apprecіate уou ρеnning this wrіtе-up pluѕ
the rest of the ѕite iѕ also very good.


Μy blog; core ball exercises

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...