maandag, augustus 02, 2010

Verschuiven

Tis dat ik er de gelegenheid voor heb, dat scheelt natuurlijk. maar opvallend vind ik het wel. Mijn weekends liggen vaker door de week dan in de weekends zelf.
Afgelopen vrijdag kon ik genieten van een afspraakloze vrije dag, waardoor ik donderdagavond lang, hevig en uitbundig een spontane borrel kon bijwonen.
Het meeste daarvan ging goed! En de nasleep liep tot een aardig eindje in de vrijdag.

Vrijdagavond was het de periodieke dj-avond in mn heimkneip, waardoor ik opnieuw in het holst van de nacht mezelf te rusten legde.
U snapt; Begtje heeft zaterdag- en zondagavond bitter weinig gedaan. Op de bank met de kindertjes, gisteravond bezoekje aan t filmhuis, smiddag's wandelen en zelfs een boek.
Als ik in t weekend aan t lezen van een boek toekom, dan deken ik écht de rust over me heen. Waarvan akte: ik begin ontspannen aan een nieuwe week.

Zo'n zelfde verschuiving komt er volgende week aan: verplicht dinsdag, woensdag en zondag opdraven op borrels en optredens, dat geeft mij de vrijbrief om de lappendag dit keer vanaf kantoor te beleven. Smartass..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...