maandag, juli 12, 2004

Biafra

Lekker man, kneiterhard door mijn kamer. de buren weg, mijn lief in de sportschool, kinderen op vakantie! Tijd voor een lekker ram-uurtje.
Tijdens onze laatste Friday's Fabulous avond in mijn stamcaféétje draaide maatje Harry een goed in het thema passend plaatje. Daar wij het die avond bij de oorlogsmuziek hielden kwam harry met "Attack of the peacekeepers" van Jello Biafra & D.O.A.Jello is altijd een van mijn favoriete non-zangers geweest. Maar ja, dit plaatje had ik toch niet in de verzameling. Dankzij Moeder Maria van de eeuwigdurende kopieerstand nu dus wel!! en hoe, drie keer achter elkaar net al:
Jello zingt niet, Jelle blaft. Jello pakt geen noten, Jello spuugt klanken in de microfoon.
Heerlijk hoe louterend zo'n potje herriehakken kan werken...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...