woensdag, juli 28, 2004

RTL4

Da's een tv-zender! Mag, zit er bij mij ook op. Ik kijk het nooit, want films draaien ze bijna niet meer (ok, de waargebeurdjes op woensdag maar dan voetbal ik meestal). Ze zitten mij niet in de weg en ze houden de publieke zender lekker rustig. Geen bezwaar dus tegen de luxemburgers.
Ik vond het een beetje sneu voor ze toen ze een persbericht de wereld in moesten sturen dat Tooske bij ze wegging (hoedefuk is Tooske? Althans, wat doet ze? ik ken haar gezicht en verschijning wel maar heb haar nog nooit iets in een programma zien doen).
Blij was ik voor de commerciëlen toen ze van de week opeens van onverwachte zijde hulp werd aangeboden. De christenfundamentalisten van de EO boden RTL4 aan de nazorg te verzorgen die volgens hen vereist wordt na de uitzending van de bloedbank-film "The Passion of the Christ". RTL heeft nog niet gereageerd, de EO heeft gemeld desnoods rondom de film te gaan adverteren! Staan ze mooi tussen het Rode Kruis, Hansaplast, Spijkers van van Leeuwen (Jezus hangt al eeuwen, op ... - juist!) en Dash Witte Was in te roepen dat ze u willen helpen. Gaat u kijken???

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...