vrijdag, juli 02, 2004

Verrassingen

Zo belandde ik onverwachts in de Heeren van Aemstel gisteren. Had eindelijk weer eens tijd gemaakt voor de periodieke Nieuwmarkt-afspraak met mijn broer(s), bleek ie opeens een receptie te hebben gistermiddag. Zijn baas, de hoofdredacteur van Panorama, vertrok en wilde daarop drinken met de collega's.
Aangezien ik ook oud-collega ben mocht ik ook langskomen. Zo werd het onverwachts een gratis drink-middagje dat verrassend gezellig uit de hand liep.
Nog net op de nipper kwamen broer en ik de afspraak na dat we samen nog de anderhalve finale van het EK zouden kijken. In een onooglijk klein maar erg leuk café in de reguliersbree hebben we met dubbele ogen van de drank kunnen ontwaren hoe onverwacht de grote underdog de finale haalde. Daar dronken we op!
Het kan zondag nog een leuke avond worden als mijn eigen voetbalteam verenigd wordt om naar de finale te kijken!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...