vrijdag, juli 02, 2004

Esther

Ik kan raar lopen! Jaren geleden ooit met mijn Hex naar de betonnen voetbalbak in Rotterdam geweest. Ik hatter voor d'r verjaardag een kaartje cadeau gedaan voor Madonna, daar moest ze dan maar met een vriendin heen. Laat die vriendin nou daags ervoor afzeggen, waardoor de forse uitgave plots op nul bleek te renderen. Uit goedertierenheid ben ik toen maar meegegaan, ik bleek niet eens de oudste te zijn. Alle liedjes werden uit tienerkelen (van volle borsten nog geen sprake) meegeblerd. Dat was het gezellige eraan, zeg maar.
Nu ik jaren later de plicht heb te beschikken over disco & dance classics moet ik dus ook La Ciccione in de koffer hebben. Ooit bij Bart Smit (jazeker, uw platenzaak!) "Like a virgin" gekocht, maar die bleek na twee keer draaien uitgewerkt.
Gisteren trof ik op de cd-(Nieuw)markt in de goedkoop-bakken 'The immaculate collection" aan van de, ahum, zangeres aan die tegenwoordig als Esther door het leven wil gaan. De Prince-neigingen zijn haar vergeven, ik kan weer af en toe een damesdiscodreun gaan opzetten op onze dansavonden.
En vriendje Frommel weer trots op mij, zoveel is zeker!

1 opmerking:

FROMMEL zei

hehe eindelijk. en nu zeker stiekem grijsdraaien thuis. ik kom binnenkort lang. plaatjes draaien. je hele madonna collectie wel te verstaan. en dat ester ach. ze deed ook aan dat kampala, timpala, tralalala of weet ik veel hoe dat mistieke joodse gepiskijk heet. ik zeg maar zo ik zeg maar madonna rules kijk maar: http://frommel.blogspot.com/2004/05/frommel-te-biecht-1.html#comments

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...