donderdag, augustus 25, 2005

Opoedoorn


Tja, en azzik dan toch in Apeldoorn was, dan moest ik gelijk even bij het geboortehuis van mijner mama langs. Blind wist ik de weg nog vanaf het station, ware het niet dat het voetgangerstunneltje afgesloten is, de toegang naar de straat van mijn oma's huis geblokkeerd door een bouwput en dat er bovendien twee of drie straten tussenin (!) gebouwd waren.
maar toch, ik vond t! sentimentele gevoelens bij het zien van het huis, dat wegens geldgebrek opgedeeld moest worden om een andere familie in te laten wonen (vandaar 62 en 62a). Een paar keer slikken, maar t was toch bijzonder om weer eens te zien....

Van de familie van mijn moeder rest nog 1 hoogbejaarde zus, die zal ik hier ook maar eens van op de hoogte stellen. Een beetje respect voor mijn roots, zeg maar..

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...