woensdag, januari 25, 2006

3-0

KAMPIE IS OKE OLE OLE!!

Helemaal gelijk heeft ie, die Henk Kamp. Dat ik dat nu pas inzie.
Gisteren wisten onze jongens in Afghanistan een zwaarbevochten 3-0 zege te behalen.
1 afghaan schoten ze dood, twee hebben ze er verwond en in de defensie hield men het doel dicht! Nul casualties aan onze kant!

Wat een helden!!

KAMPIE IS OKE OLE OLE!!!

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Voetbal is oorlog (Michels)
Oorlog is een spelletje (zie Begt)
Als twee olifanten vechten, wordt het gras vertrapt (toepasselijk Afrikaans spreekwoord)
Why do we kill people, to tell people that killing is wrong? (statement van Amnesty International)

begt zei

jij weet de verbanden te leggen, peterter. ik ken je goed genoeg om te zien dat jij ook dubbel-en-dwars door mijn inhumane aanpak heenleest.

Simple comme Sylvain (aka The Nature of Love) - Monia Chokri

Simple comme Sylvain op IMDb (6,8)   Simple comme Sylvain op Moviemeter (2,68) Simple comme Sylvain op Wikipedia Sympathieke romantiek maar ...