dinsdag, januari 03, 2006

Partij van de Aanpassing

En jawel, Wouter Bos doet echt zijn best in de collegebanken van de hogeschool-politiek.
Zichtbaar geschrokken van de reacties op zijn vrijage met het CDA komt ie vandaag alweer terug op die woorden, zoals het de huidige politici betaamt.
"Neenee, er zijn ook grote verschillen met het CDA hoor, dus ik zou zomaar- als het mij uitkomt- wèl kunnen kiezen voor groenlinks of sp".
"Maakt me niet uit, als ik maar premier wordt" zie ik staan in het denkballonnetje boven zijn hoofd.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik denk dat dat nog erger is idd... pfff... lekker betrouwbaar ben je Bos... NOT!

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...