dinsdag, juli 03, 2007

Gangbang

Nee, dit gaat heel ergens anders over.
Xat gisteravond in een vergadering voor een buitenparlementair clubje waar ik deel van uitmak. Die vergo was in de Boterhal, een van de kunsttempels mijner woonstee.

In die hal is op dit moment een expo gaande van (met recht prachtige) foto's die gemaakt zijn van een bikergang uit onze regio. Woest uitziende types, waarvan ik er enkelen ken als "valt best mee in de omgang", maar ook een paar waar ik met een grote boog omheen loop: juist, ik ben gang-bang.



Gister mocht ik zomaar op hun eigen motorhome-bankstel zitten: een daad waar ik normaliter niet eens over na wens te denken.

Maar goed, tis voor het goede doel: vergadering was nuttig, Lokale Kunstenaarsvereniging staat achter ons initiatief.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Begt come on,
paint the bikers black, orange, red white and blue
come on,
gangbangers we love you

leuk begt,
of is het toch héééééél iets
anders??

begt zei

nee, ik zal nooit leader of the gang worden, make you no worry

FROMMEL zei

wat dan wat dan wat dan?????

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...