woensdag, juli 04, 2007

Geen kopje thee!

Niet de mijne althans. Musicals, daar heb ik het over.
JC superster, leeuwenkoningen en tarzans: de nationale van de Ende-hysterie is aan mij niet besteed. Scheelt een boel geld, zeker.

Toch zal ik in mijn leven nog zeker twee x een musical moeten aanschouwen.
Gisteren was de basisschool-afscheidsavond van mijn oudste, traditioneel gevierd met een musical.

Dapper sloegen de jochies en meissies zich door de lastige Hoorn 650-teksten heen, het was hoe dan ook geslaagd. En nog een biertje toe ook, aangeboden door de ouderraad.

Nog 2 dochters te gaan, dan ben ik van de musicalwereld af.....

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt als een zware opgave! En dat voor een filmliefhebber, een muziekliefhebber. Geen kopje thee, maar ook geen cocktail voor jou. Zelfs niet als die worden geserveerd door je dochters. Nou ja, nog twee te gaan...

Anoniem zei

cultuurbarbaar

begt zei

ook dat is een dirty job, die iemand dan maar moet doen!

twas best een zware opgave gisteren inderdaad, maar dat had ook nog weer heeeeel andere redenen.

FROMMEL zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
FROMMEL zei

de enige goede musicals die er zijn. die van de lagere school. ik schitterde als groen mannetje en in de 6e klas (ja zo lang terug al) als tommy in bekijk het maar.

en in mijn tijd waren het ook de enige musicals de schoolmusicals. toen werd die ongein nog niet bezocht door 100.000 huisvrouwen en mannen zonder ballen.

Juicy Fruit zei

Ik beleefde op hetzelfde moment de zelfde Hip Hop Hoorn musical. Gelukkig echter voor ons, vond m'n zoon z'n meester het geheel veel te oudbollig en heeft veel aangepast. Zodoende ging een groot deel over "van Ree patat" enzo. Nu op naar 't OSG!

begt zei

wat grappig dat Eddie op t zelfde moment bezig was. Mijn dochter had zich al lang geschikt in de bijrol die ze toebedeeld kreeg, maar stond wel als een ware souffleuse langs de kant om dr giechelende klasgenootjes bij te staan....

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...