zaterdag, december 20, 2008

Een ezel in t gemeen

Nou ja, een ezel...bij ons is t meer een poessie dat voor de tweede maal de steen ontmoette.

Eerder deze week ontdekten mijn lief en ik dat onze petiete viervoeter de kabels van mijn gloednieuwe koptelefoon had doorgebeten. Veertig euroos in enkele hapjes naar de maan.

Hoop op een eenmalig destructieve aard blijkt tevergeefs: zojuist zat de op te laden nintendo van mijn dochter niet meer vast aan het snoer dat in t contact zat. Ook hier had ze beet..

Ze moet op rantsoen, ik zal wat ouwe kabels voor r bewaren, voor de rest moet alles hier maar hoog en buiten bereik worden bekabeld..

6 opmerkingen:

Herr Meijer zei

Ah, bedankt, nu weet ik weer waarom:
Voor mij geen huisdieren.

Anoniem zei

En zo heeft onze jongste viervoeter deze week het snoer van mijn liefs nog geen dag oude koptelefoon kapot gekauwd. Voortaan maar meteen opbergen....

Anoniem zei

dat krijg je hhhhhhhhhhhhhhhhè, wel huisdieren maar geen vreten voor ze halen.

begt zei

mijn motie om een paar hele stevige kabels voor t beessie klaar te leggen, zodat t voor eens en voor altijd over zou zijn, werd niet aangenomen.

derhalve wordt t zaak om opladers, koptelefoons en andere dunne kabels in een kast op te bergen.

enneh..meijer, ik snap je ik snap je. je weet niet half hoeveel...

Anoniem zei

maar je lief hè....., kweet het, mijn zeehond zeikt ook weleens binnen in de kajuit.

begt zei

zo slecht heb je t blijkbaar nog niet, zeeduivel.
maar ja, ik kan wel iedereen een kat geven...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...