dinsdag, januari 10, 2023

Army of one - Stephen Durham

Army of One op IMDb (4,5)

Army of One op Moviemeter (2,36)

Deze stond al bijna een jaar op de harde schijf, zou binnen enkele dagen vervallen. Had ik achteraf rustig kunnen laten gebeuren, maar ik moest zo nodig op " start"  klikken. Kort filmpje, gelukkig. Dan heb ik al het positieve alvast gezegd. 

Als haar man Dillon door een bendelid van een wapenhandel-maffia wordt vermoord, zweert Brenner wraak. Zij, ex - Ranger en nog steeds een vechtmachine, neemt het op tegen een club zwaargewichten die worden aangestuurd door een oudere vrouw waarvoor iedereen siddert en beeft en die ook nog eens de lokale politie in haar tas heeft. Iedereen onder de indruk, behalve Brenner. Knallen maar. 

Met : Ellen Hollman, Matt PassmoreGeraldine Singer, Kendra Carelli


Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...