woensdag, juli 20, 2005

Gaza

Geen probleem toch? Laat al die thora-demonstranten gewoon die gaza-strook in.
En als ze er dan zitten, dan doe je als Israelische regering waar je goed in bent: je bouwt er een muur omheen waar ze niet meer langs kunnen.
Krijgen ze vanzelf de levensomstandigheden die al die mensen die hen beschieten ook hebben.
Zou het zich dan niet heeeel snel oplossen.

Geen opmerkingen:

À pied d'oeuvre (aka At work) - Valèrie Donzelli

A pied d'oeuvre op IMDb (6,7)   A pied d'oeuvre op Moviemeter (nog geen waardering gemeten) A pied d'oeuvre op Wikipedia Afgelop...