donderdag, juli 14, 2005

Zoeken naar de flex

Na het waterschade-verhaal, na opnieuw een behoorlijke clash of the titans op mijn werk, na een niet aflatende heftige periode kortom, is het zoeken naar de flex.
Hoe kom ik in de ontspanning terecht? waar vind ik het genieten weer? wanneer komt de dag dat lief en ik weer ontspannen op de bank over plannen kunnen praten, zonder geconfronteerd te worden met alle noodzakelijke afspraken met leveranciers, tussenpersonen, extra diensten en met alle spanningen van dien.
De zomer wil al een beetje helpen, maar die schijnt morgen al weer over te zijn...

Vannacht bleek ik ongemerkt de eerste aanzet te hebben gegeven tot ontspanning. Nadat we afgelopen week onze slaapkamer hebben heringedeeld slaap ik nu kort onder het snoer dat stroomstoten naar mijn nachtkastje leidt. en juist ja: dat snoer heb ik in de slaap en in de draai eruit getrokken. Gevolg is dat mijn wekker ermee stopte!
Het was maar een half uurtje, dat effect, maar ik stond opeens ontzettend ontspannen op! Zo van "ach, er valt wel vaker een trein uit, dan valt het niet op als ik nu de stoptrein neem die een kwartiertje later vertrekt".
De start is veelbelovend. vanmiddag nog een (afscheids)borrel, wie weet gaat het vandaag weer de andere kant op..

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...