donderdag, mei 04, 2006

Lucky day?

Vandaag is het begin van de ommekeer. vandaag herpak ik mijn geluk!
Dat zou je tenminste wel denken als je de voortekenen ziet:
elke dag loop ik over de geldersekade richting mijn werkstek. das een straat die driftig afgegraasd wordt door het spuit- en slikkende deel der natie. Peukies, filtertjes en andere restanten worden van de grond geraapt om te kijken of er nog iets hergebruikt kan worden.
en daar, mensen, daar midden tussen vond ik vanmorgen een muntstuk!! OK, een stuiver weliswaar, maar toch: als je weet hoe hard de begrazers hun geld nodig hebben, dan weet u dat ze deze kans niet hadden laten liggen.
Het begin van (een)fortuin!

Kan niet anders, want vanavond wacht mij bovendien een Iberische verrassing!

4 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Zo bezien is het hoe dan ook een mooie dag. Heb je het vanmorgen gemerkt:
Vandaag, donderdag 4 mei, om twee minuten en drie seconden over 01.00 uur.....
. was het:



01:02:03 04-05-06

dat maken wij nooit meer mee... het is maar dat je het weet.

begt zei

neenee, peterter, dat heb ik niet gemerkt. en wel hierom:
de notatie is ALTIJD andersom! eerst de dag en dan de tijd.
het moet dus 04:05:06:07:08:09 zijn.

ik hing op dat moment de was op, om negen seconden over acht minuten over zeven in 2006 in de maand mei op de vierde dag....
Was ik me toch effe nergens van bewust....

Peter te Riele zei

Da´s vreemd, het is ALTIJD andersom en vervolgens draai je in je uitleg de tijd weer om. Verdraaid lastig!
Nou ja, misschien zijn er in een Joods of Chinees nieuw jaar weer nieuwe kansen. De macht van het getal. Enneh, al een lucky day! Aan het weer kan het niet liggen.

Peterter

Anoniem zei

Helaas Begt, hoewel een ongeluk nooit alleen komt is dat bij geluk meestal wel zo. Ik heb al menige euro uitgegeven aan staatsloten op mijn 'geluksdag', zonder dat welverdiende miljoentje in de wacht te slepen.

Of is jou die avond het tegendeel bewezen?

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...