maandag, mei 22, 2006

Steenkapot

Jeetje, wat was ik af gisteren. De lange zaterdag blijkt me niet in de kouwe kleren te zijn gaan zitten.
Drie uur des middags gaf ik de aftrap, om iets over enen sloot ik het verbaal af waarna ik nog tot 2 uur muzikaal voldraaide.
Het eerste www.poliziek.nl Anti Racisme Festival was een redelijk succes. Gezien de matige publiciteit (afgedwongen door bedreigingen van extreemrechts) was het toch verbazingwekkend dat we de zaal nog zo vol kregen als ie was.
Een fijne atmosfeer, negen bandjes en een gezonde dosis versnaperingen maakten het geheel een fijn feestje.
En nou de rest van de tshirts nog verkopen...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat kosten die shirts? Ik had zaterdag het meeste van mijn geld al aan consumptiemuntjes uitgegeven.

Het festival was wat mij betreft geslaagd, maar dat had je al op mijn log gelezen zag ik.

Anoniem zei

Inderdaad Bert, een geslaagd festival! Volgend jaar gaan we zeker op herhaling. Ik was er alleen vandaag nog moe van of zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik om half 6 thuis was uit onser aller café?
En Maxx, er zijn nog zeker t-shirts. Hoeveel wil je er hebben?
De prijs bedraagt slechts 10 euro.

Anoniem zei

Nou, zullen we gewoon beginnen met eentje? Zeg maar waar ik hem op kan halen (maxx@csnet.nl).

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...