donderdag, oktober 19, 2006

Cross-bloggen

Het wordt weer eens tijd voor wat constructiever gedachten op deze lijst, al dat azijnpissen is toch een beetje teveel in het straatje der criticasters.
Derhalve meld ik met vreugde twee dingen.
Ten eerste: ik heb de weblog "The Reflex" weer geupdate en ga dat vaker doen. dit omdat onze eigen website uit de lucht is en voorlopig zal blijven.
Ten tweede: ik ben een nieuw blogje gestart waarin ik mijn voorliefde voor Quotes kan demonstreren. Ik ben gek van citaten, om aan te halen of soms bewonderend aan te horen. Daarom vanaf heden: www.kwootz.blogspot.com , waarop ik quotes benoem die mezelf ter ore komen of die ik al tijden met me meedraag.
Commentaren en aanvullingen uiteraard van harte welkom.

Beide sites ook aan de rechterkant in de links gezet (dát klinkt gek, aan de rechterkant in de links), werp er eens een klik op!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...