dinsdag, oktober 10, 2006

El Deseo

En dat was de tweede "El Deseo"film in vier dagen.
laafde ik me vrijdag aan Almodóvar's eigen "Volver"(niet zo goed en veelzeggend als "Habla con ella" of "La Mala Educacion", meer een ouderwetse spaanse babbelfilm), gisteren zag ik een film die wel was geproduceerd, maar niet geregisseerd door de Spaanse grootheid.
Een loodzware, maar wel verdomd bijzondere film was: "The secret life of words" van het rijzende talent Isabel Coixet. Stug, welhaast zwijgzaam gefilmd komen Sarah Polley en Tim Robbins langzaam nader tot elkaar in rollen die totaal van elkaar afhankelijk zijn.

Ik hoop de filmview-frequentie weer wat op te kunnen hogen nu er "enige rek" zit in mijn filmhuistaken. Pareltjes als deze wil ik niet nog vaker missen.

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...