dinsdag, oktober 24, 2006

Doorligplekken

Hoewel t me gemakkelijk leek af te gaan, concludeer ik toch dat ik er niet voor gemaakt ben: als couch potato zak ik door het ijs.
Gisteravond wegens intredende herfstvermoeidheid weinig fut om andere zaken(voorbereiding volgende filmvergadering, voorbereiding volgende dj-avond etcetera) te doen dan op de bank liggend/zittend een beetje tv te kijken.
zes uur journaal => at5 journaal => eten => rtvnh journaal=> de wereld draait door => holland sport => tegenlicht ...=> en toen vielen mn ogen dicht.
net terwijl ik tegenlicht een van de meer interessante programma's van de avond vond, vielen de luikies dicht, later werd ik gewekt door mijn van sportavond terugkerende lief.
Heb t nog een uur weten te rekken (Nova!) en ben vervolgens naar een fris opgemaakt bedje gegaan, twee hoofdstukjes Carlos Ruiz Safon en hup, de trein richting onwaakzaakheid.

Gewoon een maandag, voor sommigen wellicht zelfs standaardindeling. X11 ben er wel blij mee dat ik in de opsomming geen commerciëlen terugvind, dat kank in ieder geval nog hard maken...
vanavond maar werus ouderwets iets nuttigs doen..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...