maandag, oktober 30, 2006

Inbetween days

Eén slapeloze nacht, daarop twee inhaalnachten. Eén dj-avond, daarop twee bankhangavonden. Eén filmvoorstelling met een zelfgefabriceerd praatje voor 200 man in de zaal, Eén voetbalwedstrijd met als gevolg een gekneusde wreef/blauwe plekken-dijbeen en een pees-of spierscheuring in de linkerarm.

Mijn weekend was er weer een van uitersten. Uiteindelijk zit ik toch weer gewoon achter t bureau. Dit ter kalme voorbereiding op morgen, als ik mijn eerste sollicitatiegesprek als gevolg van de headhunter-contacten heb.

Even pas op de plaats, u wordt vervolgd!!

4 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Succes morgen, mijn gedachten zullen bij u zijn: u wordt gevolgd!
Gelukkig is de rechterarm nog in tact en kan er gewoon handjes geschud worden. Wees voorzichtig met de hoofdjager.
Welke filmavond mocht je inleiden? Wij zagen gisteravond Zwartboek, een filmhuis waardig.

Peterter

Anoniem zei

.........dus zeker weer in een kantoorpak met gestreken overhemd/blouse echter zonder stropdas?.......'n vleugje aftershave. Sjezus Begt een mooi mannetje ben je dan, khoop dat je succes hebt, groet.

begt zei

op dat gestrekene na klopt t wel allemaal ja.
succsesvol was t ook, tis aan mij nu om ja te zeggen maar ik twijfel nog even. klaat het een dagje op me inwerken..en dan beslissen

Peter te Riele zei

Gooi het in de groep, wat zijn je afwegingen? Reisafstand, salaris, functie.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...