woensdag, november 15, 2006

Het licht gezien #2

Pfoeh, das nog lang niet makkelijk: in het vroege begin van de nacht op zoek naar zaklantaarn danwel kaarsen incl. lucifers.
X11 was al een tijdje wijd weg toen Lief me plots wakker porde: de stroom was eraf! Ze was aan t lezen en opeens "boom boom...out go the lights! * "

Schuifelend naar beneden, toch nog binnen drie minuten een schijnwerper te pakken en op naar de meterkast. Twee stoppen maar liefst, gelukkig had ik het voorraadje bij de hand.
met de volle verlichting bij de hand bleek dat een nachtlampje volledig doorgebrand was, waarschijnlijk vanwege de instabiele stand van een der wandcontactdozen.
ik ben te weinig elektrieker om te weten of dat kwaad kan, moet vandaag toch maar eens op zoek naar communicatie met de groenestroom-boer.

Overigens, binnen t uur sliep ik weer, dus maakt u zich over mij geen zorgen!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...