maandag, mei 21, 2007

Bewogen


Twas een bewogen weekend, das zeker!
Of t lag eraan dat ik te weinig vaste hand had, dit weekend.
Of t lag eraan dat ik voornamelijk in duistere ruimten de tijd heb doorgebracht.

Feitis dat ik had gehoopt op wat meer foto's om te illustreren hoe lief en ik de tijd doorbrachten dit weekend.
ik had fotoos van bizarre zangkoren (bruiloft van mn broer), ik had foto's van t hoorns kroegen-voetbaltoernooi (heus waar: jurrebeest in een sportkantine! Met een sportflesje water!), maar ik moet t voorlopig doen met deze:
de gezellige kikker die op ons wachtte toen we zaterdag thuiskwamen van de bruiloft.

Hoe t beessie ons huis is binnengekomen, geen idee. Dat ie uit de vijver van buurman komt, waarschijnlijk wel. Waar was in ieder geval dat we even moesten schateren om dat koppie zo net boven t drinkbakje van de poezen uit. Even maar, toen kwam t besef dat t beest t leven gered moest worden. Is gebeurd, zo zijn we ook weer..

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...