maandag, mei 21, 2007

Tag


Tijdens mijn jaardag bulkt het van de tradities. Er zijn er die er al langer zijn, er zijn er ook die nog een beetje in wording zijn.
Tot die laatste categorie behoort het jaarlijkse cadeau van Jchr. Die bedenkt me altijd met een eigen werk. Was dat twee jaar gelee een pin up, vorig jaar kreeg ik mijn eigen graffitti-tag.


Daar wilde ie dit jaar weer overheen, dus kwam de man met maagdelijk doek, een tas met spuitbussen en frisse moed bij me binnen. "Wat wil je hebben? Zeg t en ik maak t!".
Op mijn achterplaatsje spoot hij een fraai idee uit zijn...bussen.
Een klein verslag!!

Enneh... ik ben thans "groot-Jchr-bezitter'. Ooit nog s geld waard...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...