woensdag, mei 23, 2007

BIMhuis

Vandaag weer een redelijk D-day'tje (en dan heb ik het niet over de grootscheepse afsluiting van ons zaalvoetbalseizoen: bitterbal, bier en bar slechte Euro-finales!).

Nee, dan heb ik het over mijn eerste sollicitatiegesprek. Mag opnieuw het traject in en deze kwam razendsnel, u weet wat ze daar over zeggen!
Ik apply naar de functie van BIM, klinkt wel he?

Uiteraard houd ik u op de hoogte van verwikkelingen, vermits u enige digitale steun verleent op mijn zoektocht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

bim, bam, beieren de koster enz., ga je solliciteren bij de NS bij de
Beroepsvereniging Interim Machinisten?

begt zei

Nee, de Branche Ideeële Motivatoren!
Oh nee, de Beweging Immateriele Meubelen!
Of nee, Business Information Manager
Ja, die!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...