dinsdag, januari 06, 2009

Die pet pakt ons allemaal!

Petje af!
Het is alweer enige tijd geleden, maar deze week neem ik voor de tweede keer t petje af voor de SP.
Mevrouw Alberts, wethouder in Amsterdam, zegt precies wat ik denk. Zij zegt dat de politie niet in alle gevallen de zielige partij is die steeds maar gepest en geplaagd, of zelfs belaagd en mishandeld wordt.
Zij refereert aan mogelijk kort-door-de-bocht handelen van de politie. Ikzelf ondersteun dat, ik weet dat de politie geregeld buitenproportioneel reageert.

Het moet maar eens gezegd! en dan nemen we gemor van Welten, Cohen en ongetwijfeld de Hero's dezer aarde maar voor lief.
Mevrouw Alberts, als ik ooit nog s naar Amsterdam verhuis, is mijn stem voor u!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...