maandag, april 28, 2014

&Me - Norbert ter Hall

&Me op IMDb
In aanzet heel interessant, maar het komt er onvoldoende uit. Op papier moet het ook heel wat hebben geleken : een driehoeksverhouding in Brussel, tussen mensen van 3 verschillende nationaliteiten die allen voor het Europese Parlement werken.

In Duitsland viert Eduard zijn afscheidsfeestje, hij krijgt een hoge post in Brussel.
In Spanje zegt Edurne haar moeder en broer vaarwel, ze gaat in Brussel werken aan een Europees project.

Ze ontmoeten elkaar nogal ongelukkig, samen op de gipspoli neemt hun relatie al een voorzichtige aanvang. Ze kunnen het goed met elkaar vinden, dus al snel trekt zij bij hem in, zijn appartement leent zich ervoor.
In de gangen van het parlement lopen ze regelmatig de gestalte van Richard tegen het fraaie lijf. Eduard kan steeds moeilijker zijn homoseksuele gevoelens verstoppen voor Edurne. Zij kan op haar beurt (sorry) steeds minder de aantrekkingskracht van nummer 3 weerstaan.

Voor mijzelf eindigde de film niet geheel zoals ie volgens mij had gekund.Volgens mij ook had er meer ingezeten als de onvrede van de 3 met de permanente Brussel-Straatsburg - verkeersstroom wat meer was uitgediept. Maar dat vind ik dan he...

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...