donderdag, januari 20, 2005

Movie madness

YAHOO, hij is er weer!
Een bron van eindeloos vermaak, de top 100 van beste films van het afgelopen jaar. Althans, zoals de lezers van volkskrant, vprogids en cinema.nl dat vinden!
Weliswaar stond mijn favoriet pas op de 9e plaats, maar er zitten toch weer juweeltjes omheen!
Noteren, archiveren, aankruisen welke ik gezien heb, kijken welke ik nog in het vooruitzicht heb (Untergang en Meglio Gioventu staan deze maand op het program) en wat de tips voor de komende tijd zijn: ik ben voorlopig weer onder de pannen!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gaat ik ook 's lekker doen fillumpjuhs kijken,is er de laatste tijd bijna niet van gekomen(~;

begt zei

je hebt in ieder geval efffe een lijssie om mee naar de videotheek te gaan..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...